Zelfgemaakte manieren voor potentie

 


Erectiele disfunctie kan vele vormen aannemen. Het onvermogen om een volledige erectie te krijgen is niet altijd hetzelfde als de ziekte. Overmatige stress, slechte eetgewoonten, vermoeidheid, gebrek aan beweging – het dagelijks leven heeft een enorme invloed op de potentie. Dit zijn geen ideale omstandigheden om een hoog niveau van typisch mannelijke kwaliteiten te behouden. Helaas hebben niet veel van ons deze kennis. In dergelijke omstandigheden hebben we het recht om de uitdaging niet aan te gaan – vertel ons wat u ervan vindt als u de vijfde nacht op rij uit elkaar gaat? Over seks? Ik denk het niet! Je droomt ervan om je over te geven aan je omhelzing… – Nee, geen minnaar! En Morpheusha – in de Griekse mythologie, God en de personificatie van de slaap. Een paar kleine veranderingen kunnen helpen – dus kijk wat u kunt doen om te genieten van een duurzame en sterke erectie!

Zelfgemaakte manieren om je potentie weer op de rails te krijgen

Wij mannen hebben een zwak voor ongezond voedsel – fast-food restaurants. Kon dat maar, dan aten we daar elke dag. Helaas staan onze vrouwen, moeders, geliefden – meestal vrouwen die gefascineerd zijn door Ewa Chodakowska en Anna Lewandowska – in de weg om deze droom waar te maken. In plaats van over het lot te klagen, moeten we hen bedanken! Erectiele disfunctie is heel vaak het gevolg van een onevenwichtige voeding: arm aan vitaminen en mineralen.

Vitaminen voor potentie

Een dieet rijk aan geharde transvetten is dodelijk voor de mannelijke potentie – andrologen en seksuologen hebben daar geen twijfel over. Geschat wordt dat 50% van de erectiestoornissen het gevolg is van een slecht uitgebalanceerde voeding. Wat meer is, het is niet genoeg! Overmatig lichaamsgewicht – obesitas of overgewicht kan bijdragen aan vruchtbaarheidsproblemen! Onder de mineralen die uiterst belangrijk zijn voor mannelijke seksuele prestaties zijn zink. Hoewel selenium even belangrijk is, waarom is dat wel zo, en niet anders? Zij nemen actief deel aan de synthese van testosteron – zonder testosteron is er geen libido. Als je klaagt over het gebrek aan zin in seks, is je hormonale economie waarschijnlijk geruïneerd – het is de moeite waard om onderzoek te doen. Kijk wat je nog meer moet onthouden!

  • Arginine – heeft een positieve invloed op de spanning van de bloedvaten, voorkomt aggregatie – aggregatie van bloedplaatjes, waardoor de vorming van verstoppingen wordt voorkomen. En hoe beïnvloedt het de erectie? Het is een voorloper van stikstofmonoxide, een stof die verantwoordelijk is voor de ontspanning van spierweefsel en meer. Het stimuleert de bloedtoevoer naar de penis. Het resultaat van deze activiteiten is een erectie die u in staat stelt een bevredigende geslachtsgemeenschap te hebben.
  • Vitamine A – uiterst belangrijk voor mannen die van plan zijn hun gezin te vergroten – verzwakt het tekort aan genetisch materiaal en maakt het moeilijk om een pasgeborene voor te stellen.
  • Vitaminen uit groep B – stimuleren de productie van geslachtshormonen en waken over de goede werking van het zenuwstelsel – geven zenuwimpulsen door aan de penis en dragen zo bij aan de erectie.
  • Vitamine C – een van de sterkste antioxidanten – beschermt het lichaam tegen de schadelijke effecten van vrije radicalen – voorkomt celoxidatie, beschermt tegen kanker – prostaatkanker.
  • Vitamine D – volgens talrijke wetenschappelijke studies, vermindert het juiste niveau van deze vitamine het risico op erectiestoornissen met maar liefst 40%! Helaas is het lichaam niet in staat om het zelf te produceren. Daarom is regelmatige suppletie aan te bevelen, vooral in de herfst en winter, wanneer de buitenkant grijs en ongelukkig is en de zon zo goed als een geneesmiddel is.
  • Vitamine E – net als arginine, ondersteunt de bloedsomloop. Bovendien verbetert het de werking van het hormonale systeem. Het ondersteunt de behandeling van onvruchtbaarheid.

Potentie dieet

De voeding voor de potentie moet producten omvatten die rijk zijn aan de bovengenoemde vitaminen en mineralen. Hoe te winkelen? Wat moet ik in de mand doen en wat moet ik strikt vermijden?

  • Mager vlees
  • Eieren
  • Zaden en noten
  • Groenten en fruit
  • Vette zeewatervissen
  • Spruitjes
  • Olijfolie
  • Volkorenbrood
  • Donkere noedels
  • Zeevruchten
  • Grofkorrelige grutten
  • Rijst

Zo moet uw menu er uitzien. Hoe zit het met snoep, fast-food, stimulerende middelen? Helaas moet je ze beperken – en het beste is om ze op te geven! Hun consumptie heeft een fatale invloed op de potentie! Het kan het moeilijker of langzamer maken om een erectie te krijgen! Geloof je het niet? Lees de resultaten van het onderzoek! Amerikaanse wetenschappers melden dat mannen onder invloed van alcohol meer tijd nodig hebben om een erectie te ervaren dan mannen die nuchter zijn. Een hoog percentage dranken ontregelt het cardiovasculaire systeem en verstoort de denkprocessen.

Lichaamsbeweging per potentie

Voor de meesten van ons is het onmiskenbare feit dat sport een positieve invloed heeft op de gezondheid. In het geval van potentie moet deze informatie op twee aspecten worden bekeken: fysiek en psychologisch. Regelmatige lichaamsbeweging vormt het uithoudingsvermogen en verhoogt het testosterongehalte – hoe meer testosteron je in je lichaam hebt, hoe meer je seks wilt hebben! Frequentere en intensievere relaties, nieuwe functies, alles is binnen uw bereik. Het tweede aspect: spieren voegen zelfvertrouwen toe en elimineren complexen. Belangrijk! Vergeet niet om matiging te gebruiken! Regeneratie is net zo belangrijk als regelmaat – train niet elke dag!

Verminderen van stress

Stress, haast en routine hebben een negatieve invloed op de seksuele prestaties van mannen. Ze veroorzaken erectiestoornissen. Het is niet gemakkelijk om uit deze vicieuze cirkel te komen – zeker niet vandaag de dag. Wat bedoel ik? Kijk naar je – niet de beste waar je ergens heen gaat – naar je werk, naar school. U beweert dat u wordt achtervolgd binnen de gestelde termijnen. Het slechte nieuws is dat uw partner niet op u zal wachten! Omhels die man! Stress is een stille moordenaar. Het heeft een fatale impact op de menselijke gezondheid. Op zijn basis zijn ziekten zoals:

  • onmacht
  • depressie
  • prikkelbare darmsyndroom
  • atopische dermatitis
  • gastro-intestinale klachten: maagzuur, indigestie, diarree, maag-darmklachten
  • zwaarlijvigheid
  • atherosclerose
  • suikerziekte

Kruiden voor potentie

Er is nog tijd voor Viagra – voordat u besluit om het te kopen, bereiken voor potentie-stimulerende kruiden, die, in tegenstelling tot geneesmiddelen op recept, zelden bijwerkingen hebben. Ze zijn meestal veilig. Ginsengwortel verdient speciale aandacht. Deze plant staat bekend om zijn vele gezondheidsbevorderende eigenschappen – het verhoogt de geslachtsdrift, verhoogt het testosterongehalte in het bloed en gaat ook goed om met overmatige stress. Wie anders moet je vertrouwen voor hun onmacht?

  • Damian’s blad
  • Wortelmacha
  • Grond foelie
  • Ginkgo biloba
  • Palmsabanajagend
  • Zoethout

Kijk uit! Dat is nog niet alles! Aan de gerechten is het de moeite waard om toe te voegen: Lubczyk, dille, kaneel, basilicum – specerijen die algemeen bekend staan als afrodisiaca – versterken de seksuele drang.

Zelfgemaakte manieren voor potentie – samenvatting

Impotentie, net als elke andere ziekte, moet uitgebreid worden benaderd – veranderingen moeten van nul beginnen. Voordat je naar de apotheek gaat, neem een kijkje in je keuken. Controleer wat er in de kluisjes zit. Zorg dat er geen hoog verwerkt voedsel meer is. Geef schadelijke verslavingen op – sigaretten, alcohol en andere. Regelmatige lichaamsbeweging is ook zeer belangrijk – meld je aan voor een sportschool of train thuis. Vergeet niet om op het juiste moment te slapen. Zorg voor positieve relaties met je partner – haast, tijdgebrek zorgt niet voor een intieme sfeer.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *