Spiermassa winst – de meest populaire tabletten, supplementen.

 

Een gebeeldhouwd silhouet – een doel dat veel mannen gemeen hebben. Het punt is dat slechts weinigen erin slagen om dit te bereiken. De weg naar de top is lang en kronkelig – één rit is genoeg en het hele plan wordt naar het hoofd genomen. Hoe voorkom je een misstap? Is er een gulden middenweg? In de inzending van vandaag zal ik proberen deze vragen te beantwoorden. Er zijn veel belangrijke kwesties in verband met het proces van lichaamsvorming aan de orde gesteld. Als u geïnteresseerd bent, voel u zich dan uitgenodigd!

Deze tekst moet door ieder mager persoon gelezen worden! Ben jij één van hen? Geweldig! Volgens onderstaand advies heeft u het effect alsof u bij de bank zit! Het gespierde silhouet is binnen uw bereik!

Het opbouwen van uw silhouet, stap voor stap

Waar moet ik beginnen? Een vraag die de meesten van ons vergezelt. We vragen ons af welke sportschool we moeten kiezen, of de zorg van een diëtist of trainer. Ik zal het niet zeggen, rechtmatige dilemma’s. Het is de moeite waard om slimmer advies te gebruiken, de knoop in het feit dat kennis kost – de prijs van één enkele raadpleging schommelt aan de grens van 25-50 euro! Niet iedereen kan het zich veroorloven. Gelukkig hebt u mij – ik hoop dat de informatie in deze tekst voldoende is om het doel te bereiken!

Eerst de massa en dan het beeld

Sporttas – check, schoenen – check, outfit – check, water – check. Stop, stop, stop! Voordat u zich naar de club haasten, kijk in de spiegel – kijk eens goed naar uw silhouet. Dan kun je de juiste azimut – massa – nemen? Of misschien is het tegendeel waar: reductie?

  • Mensen met een laag niveau van lichaamsvet, met een ectomorfe (magere) lichaamsstructuur moeten de massa binnendringen. Aan de andere kant moeten de heren die de buik niet missen, zich concentreren op het schuurtje.

Massa versus beeldhouwkunst

De verschillen zijn aanzienlijk – van calorieën via suppletie tot training. De enige gemene deler is regeneratie – wat je doel ook is, je moet er voor zorgen! In de inzending van vandaag zal ik me richten op de massa, die ondanks de schijnbaar veel moeilijker uit te voeren is dan de reductie. Geloof je het niet? Dat komt u snel te weten!

Massa. Basisinformatie

  1. Toegevoegd calorisch saldo
  2. Systematische training met gewichten
  3. Regeneratie
  4. Aanvulling

Zo ziet het er in een notendop uit – het is tijd om het onderwerp verder te ontwikkelen. Ik zal bij het begin beginnen, dat wil zeggen bovenaan de lijst. Een positieve calorische balans. Simpel gezegd, je moet meer eten dan je lichaam nodig heeft. Wat bedoel ik precies? Ik ben ervan overtuigd dat mijn antwoord u niet zal teleurstellen. Begrijp me niet verkeerd: ik wil je helpen, maar er zijn dingen waar ik niet overheen kan springen. Hoewel hij je behandelt als zijn beste vriend, weet ik niet hoeveel je meet en hoeveel je weegt, en deze gegevens zijn nodig om een dieet voor gewicht te maken. Ieder van ons heeft verschillende energiebehoeften. Het goede nieuws is dat ze op een zeer eenvoudige manier kunnen worden berekend. Gebruik gewoon de Harris- en Benedict-formules – u kunt er meer details over vinden op het internet, en voeg dan 300-500 calorieën toe aan de waarde die u krijgt – dat is alles wat u nodig hebt om te beginnen met gewichtstoename.

Kijk uit!
Calorieën is niet alles! Als de kwaliteit ervan twijfelachtig is, zal je geen spieren krijgen – je zult dikker worden! Geef je lichaam brandstoffen van de hoogste kwaliteit – donker brood, mager vlees, eieren, olijfolie, vis, zaden en noten, grof gries, rijst, groenten, fruit – deze producten mogen niet ontbreken in je dieet. Vergeet snoep en fast-foods – tenzij je een rondel als doel hebt.

Hoe te oefenen op de massa? U moet geïnteresseerd zijn in een gewichtsvrije zone – uw spieren hebben stimulatie nodig. Je moet de belasting systematisch verhogen – anders groeien de spieren niet. Focus op multi-gezamenlijke oefeningen – sit-ups, pull-ups, squeezes, dode tocht. Belangrijk! Ontvoer jezelf niet met een schoffel naar de zon! Volume, trainingsfrequentie moet worden aangepast aan uw conditie!

Hoeveel keer per week moet ik sporten?
Zoals ik al eerder zei, is dit een zeer individuele zaak. Het hangt af van vele onderdelen: trainingsstage, fitness, gezondheidstoestand. Toch zijn er enkele universele regels te volgen: beginners wordt aangeraden om de FBW-methode te gebruiken – tijdens een sessie in de sportschool ga je verschillende delen van de spieren trainen. Oefen niet meer dan drie keer per week. Besteed de “in-between” tijd aan regeneratie.

Als we doorgaan met het onderwerp regeneratie, blijkt dat we er een groot probleem mee hebben. We geloven hardnekkig dat hoe meer we trainen, hoe sneller we resultaten bereiken. Helaas, zo werkt het niet, het is totaal anders. Regeneratie is essentieel voor de spiergroei. En trouwens – kan het proces van het bouwen van een silhouet op de een of andere manier versneld worden? Zullen supplementen ons hierbij helpen? Zo ja, wat moet je dan kiezen om je doel te bereiken?

Welke massasupplementen?

Een geschreven dieet, een trainingsplan en je ziet nog steeds niet wat de effecten zijn. Je komt naar je hoofd en vraagt: wat doe ik verkeerd? Ben je te ongeduldig? U moet weten dat de resultaten niet onmiddellijk zullen komen. De eerste zal je na een maand observeren. Je knikt en zegt dat je niet zoveel tijd hebt. Je wilt het nu, nu, nu, nu!!!!!! Is het mogelijk? Er zijn verschillende beproefde manieren om het proces van het vormgeven van uw lichaamsvorm te versnellen of de capaciteit van uw lichaam te vergroten – u zult in staat zijn om intensiever te trainen dan voorheen en steeds meer gewicht te tillen.

Verkrijgers, conditioners en meer

Van de massadieetsupplementen zijn poedersupplementen het populairst. Ik wed dat ik het in het huis van ieder van jullie kan vinden. Ba! In een groothandelshoeveelheid. Koekjes, vanille, chocolade – een vraag: gaan de smaakwaarden hand in hand met het effect? Ik moet u teleurstellen: in tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, zal de gainer uw zwakke schouders niet in spieren veranderen, maar alleen calorieën leveren – het zal helpen om een positief evenwicht te bereiken. Als je het niet gebruikt, zal het veranderen in vet, niet in spieren! Dus wat koop je om teleurstelling te voorkomen?

Spiermassa winst tabletten

Massatabletten lijken de enige juiste oplossing te zijn. Deskundigen zeggen over hen: veilige vervangers voor steroïden. Ze werken op dezelfde manier als anabolen, met het verschil dat ze geen bijwerkingen veroorzaken. Nog steeds niet overtuigd van het nut ervan? Ben je bang dat ze schadelijke stoffen bevatten? Ik ben hier om je twijfels weg te nemen. Lees meer!

Spiermassa versterkingstabletten – actie

  • Toename van spiermassa, kracht en uithoudingsvermogen
  • Versneld anabolisme, geremd katabolisme
  • Snellere spierregeneratie
  • Optimaal testosterongehalte
  • Pompeffect

Ik weet niet of je het weet, maar het testosterongehalte neemt af met de leeftijd. Dit is een van de redenen waarom we tijdens de puberteit en de jeugd een ongewoon hoog libido hebben. Het punt is dat dit hormoon niet alleen onze seksualiteit bepaalt, maar ook onze spieren! Om van het atletische silhouet te kunnen genieten, is het noodzakelijk om binnen de normale grenzen te blijven. Wat zijn de aannames? Evenwichtige voeding, regelmatige trainingssessies, regelmatige trainingssessies, suppletie. Hoe ziet de samenstelling van goede massatabletten eruit? Wat te kopen? Hoe kan je niet gesneden worden?

Testosteron normen

  • 8 – 12 nmol/l of 2,3 – 3,4 ng/ml of 2,3 – 3,4 ng/ml

Spiermassatoename – samenstelling van tabletten

Het netwerk heeft geen gebrek aan gevaarlijke aanbiedingen, op populaire veilingportalen vindt u advertenties van mensen die anabolen zonder recept verkopen. Dit is onzin! Ba – bedreiging voor de gezondheid en het leven! De samenstelling van de meeste van hen heeft niets te maken met het origineel! Geld verdienen aan menselijke naïviteit. Gelukkig heb je mij, ik zal je vertellen wat je moet kopen. Hieronder vindt u de samenstelling, het enige rechtshandige gewichtstoeslag. Als u het regelmatig gebruikt, zult u uw doel bereiken!

  • Fenegriek extract – verbetert het proces van eiwitsynthese, beschermt tegen een gevaarlijk glycogeentekort – zonder dat je goed gevormde spieren kunt vergeten.
  • Fosfatidinezuur (PA) – verhoogt het spiervolume, maakt het mogelijk om het effect van de zogenaamde pomp te bereiken. Grote en harde spieren, zichtbare aderen – dat is waar iedereen van droomt!
  • 4-Butaanzuur (GABA) – stimuleert de productie van groeihormoon, voegt energie toe, verbetert de efficiëntie van het lichaam – uw trainingen zullen effectiever zijn. U zult continue vooruitgang zien!
  • 5-Deoxy-Adenosylocobalamine – ondersteunt de natuurlijke spiergroei, voorkomt overmatige vetophoping, wat uiterst moeilijk te bereiken is! Alle atleten – ook bodybuilders – dromen van een dergelijk effect.
  • D-Asparaginezuur (DAA) – zorgt voor het juiste niveau van testosteron in het lichaam – een hormoon dat een directe invloed heeft op het uiterlijk van het lichaam.
  • Macawortel – versterkt het lichaam en verbetert de trainingsprestaties.

Hoe het te gebruiken?

Je weet al hoe de samenstelling van goede massatabletten eruit ziet. Tijd voor gedetailleerde aanbevelingen: hoe deze te gebruiken om het doel te bereiken? De aanbevelingen zijn anders – de fabrikant stelt de regels vast. De dagelijkse standaard is meestal niet hoger dan 2 tabletten. De effecten zijn direct zichtbaar – vanaf de eerste dosis. U zult een toename van kracht en uithoudingsvermogen merken. Je zult echt een goede training doen.

Samenvatting

De meesten van ons richten zich op voeding en training, waarbij we volledig voorbijgaan aan regeneratie en supplementen. Weglatingen waar we duur voor moeten betalen. Geen effecten – zeg het zelf, kan er iets ergers zijn? Ik garandeer u dat door ze in uw opleidingsplan op te nemen, u uw doel zult bereiken – u zult uw dromen bouwen.
Laten we het doen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *