Mass Extreme – meningen, effecten, waar te kopen

 

 

 

 

 

Denkt u dat we in staat zijn om onderscheid te maken tussen de kenmerken van mannen en vrouwen? Of zijn we op dit hele terrein van gendergelijkheid zo ver gegaan dat het voor ons moeilijk is om het concreet te specificeren? Denkt u dat we in staat zijn om onderscheid te maken tussen de kenmerken van mannen en vrouwen? Of zijn we op dit hele terrein van gendergelijkheid zo ver gegaan dat het voor ons moeilijk is om het concreet te specificeren? Tegenwoordig is het moeilijk te zeggen wie een wimperborstel moet gebruiken en wie een hamer moet gebruiken. Dames nemen steeds vaker en steeds vaker vrijwillig lessen, die tot enige tijd geleden uitsluitend voor ons waren voorbehouden: – trouwens, welke karaktereigenschappen heeft een echte kerel?

Een echte kerel, hoe is hij?

Wat voor soort man? Laten we proberen die vraag te beantwoorden. Laten we niet te veel nadenken, laten we niet te veel nadenken. Laten we gewoon de eerste associaties opschrijven op een stuk papier. Onthoud: er zijn geen verkeerde antwoorden!

  • “Sterk, met spieren”, zegt Rafał.
  • “Verantwoordelijk, zelfverzekerd”, zegt Piotrek.
  • “Een stoere jongen, geen flikker,” zegt Sebastian.
  • “Goed verzorgd”, zegt de andere man.

Nou, heren, alles lijkt erop te wijzen dat we een echt probleem hebben.

Een metroseksuele trendsetter of een gespierde sportschoolpacer? Welke optie kiest u? Omdat ik die niet heb – ik heb mijn eigen visie. Ja, ik respecteer ieder mens – ik ga niet in op wat ze dragen, of ze nu rimpelcrème gebruiken, maar in het leven zou ik niet graag geïdentificeerd willen worden met een mannelijke p***a – je weet wat ik bedoel. Hoewel het er nog steeds uitziet: stierennek, Pudziana spieren en benen als een ooievaar, is het niet de beste combinatie. Het is een lachertje! Helaas is er geen gebrek aan dergelijke exemplaren in de Nederlandse straten. Natuurlijk ben ik blij dat je in de sportschool traint, maar in godsnaam! Doe het met je hoofd! Onthoud de verhoudingen! Natuurlijk ben ik blij dat je in de sportschool traint, maar in godsnaam! Doe het met je hoofd! Onthoud de verhoudingen! Zelfs als je een twee in wiskunde had, weet je wat een congruente driehoek is – dit is precies hoe je figuur eruit zou moeten zien.

  • Borst – meer dan 100 cm
  • Riem – minder dan 88 cm
  • Schouders – meer dan 35 cm
  • Heupen – minimaal 90 cm
  • Dij – boven de 50 cm
  • Poten – meer dan 37 cm

Ik zeg natuurlijk niet dat de waarden die ik heb gepresenteerd, tot op de dichtstbijzijnde decimaal nauwkeurig moeten worden behandeld. Integendeel, ik raad een beetje afstand aan. De reden is zeer prozaïsch: ieder van ons is anders. Het heeft een andere lichaamsstructuur. Daarom, verschillende silhouet doelen: voor een van ons de schouders zullen de prioriteit, en voor het andere been – de perfecte verschijning van de armen is geschreven in de genen, hoewel er iets is dat ons verenigt – massa. En ik bedoel hier niet de liefde voor Jaroslaw Sokolowski.

Massa

In tegenstelling tot de schijn, is het opbouwen van spiermassa veel moeilijker dan het verminderen van lichaamsvet. Een positieve caloriebalans is niet voldoende om je dromen te verwezenlijken. De ergste situatie zijn ectomorfen – mensen met een uitzonderlijk slanke lichaamsstructuur en een snelle stofwisseling. Je kent zeker iemand die ze eet zonder overweldigd te worden en nog steeds niet dik wordt. In een iets betere situatie zijn er endomorfen, die geen probleem hebben met “masseren”. Het punt is dat ze op de rand balanceren – ze groeien snel vet. Daarom is het aan te raden dat zij zorgvuldig waken over de afbraak van macronutriënten. En wie heeft de forums? Mesomorphic is een echte gelukkige man – met weinig moeite kan hij het ideale silhouet bereiken. Zoals je waarschijnlijk wel kunt raden, zal hij niet de held van de tekst van vandaag zijn. Ik wil het graag aan u opdragen, mijn beste collega. Voor een man die, ondanks zijn inspanningen, er niet uitziet alsof hij dat wilde. Dus, als je in drie eet, train dan regelmatig in de sportschool en je hebt nog steeds geen effect – je bent op de juiste plaats. Deze inzending zal je leven veranderen!

 

  • Je maag zal er beter uitzien dan een Spider-Man kostuum.
  • Uw spieren zullen zwaar bekrast zijn – omtrek minstens 40 cm.
  • Je benen zullen gespierd zijn – ze passen op de rest van je lichaam.
  • Je armen zullen sterk en sterk zijn.

Hoe kan een dergelijk effect worden bereikt?

Ik ga je ogen niet inzepen – je moet je voorbereiden op een echt zware taak. De meeste mannen identificeren de periode van de mis met een bezoek aan McDonald’s – eten wat je wilt zonder gevolgen, dat is complete onzin! Het is een eenvoudige manier om overgewicht of obesitas te krijgen, geen droom. In deze sectie wil ik je graag een paar beproefde tips geven om je te helpen je spieren op te bouwen in plaats van dikker te worden.

Noot nr. 1

Focus op wat je eet – de kwaliteit van de producten die op je bord terechtkomen. Blijf uit de buurt van hoogverwerkte voedingsmiddelen die rijk zijn aan suiker en vet. Vertrouw op kwaliteit!
Kalkoen, kip, mager rundvlees

  • Eieren
  • Pindakaas
  • Avocado
  • Vette zeewatervissen
  • Noten, zaden, zaden
  • Olijfolie
  • Zuivel
  • Volkoren pasta, bruine rijst, bruine rijst
  • Donker brood
  • Paardebloemen

Denk ook aan een voldoende aanvoer van macro/ micronutriënten – neem fruit en groenten op in uw dieet. De stoffen die ze bevatten zijn essentieel voor het goed functioneren van het lichaam.

Noot 2

Leken zeggen dat je meer moet eten om aan te komen – meer? Hoeveel? Om deze vraag te beantwoorden, moet u de dagelijkse energiebehoefte van uw lichaam kennen – de hoeveelheid calorieën die nodig zijn voor het goed functioneren ervan. Verhoog dan de waarde met 300-500 kcal – ik weet hoe het klinkt: zwarte magie, dus ik zal een voorbeeld gebruiken:

  • Een typische Smith verbruikt 2200 kcal per dag. Helaas is hij ontevreden over het uiterlijk van zijn figuur. Om dit te doen, moet hij het caloriegehalte van zijn dieet met ongeveer 500 kcal verhogen. De rekening is eenvoudig: om spiermassa op te bouwen, moet hij ongeveer 2800 kcal per dag eten.

Tip 3

Als je massa wilt winnen, concentreer je dan op krachttraining – geef het op met aerobics. Het is aan te raden om oefeningen te doen in de vrije gewichtszone – barbels, halters enz.

Noot 4

Ondersteun uzelf met voedingssupplementen! Natuurlijk, zonder hen zul je ook je doel bereiken. De vraag is: hoe lang zal de weg naar de top duren? Een jaar, twee of meer? Deze categorie wordt gedomineerd door gainers – hoewel eiwitsupplementen op hun hielen zitten! In welke is het de moeite waard om in te investeren? Ik zal op een heel perverse manier antwoorden – geen enkele! Zowel het eerste als het tweede kan nuttig zijn in een situatie waarin we geen tijd hebben om een volledige maaltijd te bereiden – dat is alles. Zelfs een drievoudige dosis zal je spieren niet sneller laten groeien. Alleen Mass Extreme kan een dergelijk effect garanderen. Waarom ben je daar zo zeker van? Duizenden positieve aanbevelingen – ik denk dat in het licht van deze informatie geen enkele vertaling nodig is!

Massa Extreme meningen

“Voordat ik het wist van Mass Extreme, was ik een fan van de volkswinners. Ik gebruikte ze met grote kracht, en maakte mezelf wijs dat ik er spieren mee kon opbouwen. Helaas is dat niet gebeurd. Ik bereikte het tegenovergestelde effect – ik kreeg vet in plaats van spieren. Het was noodzakelijk om de Mass Extreme te verminderen en vervolgens aan te vullen. Ik kan niet geloven wat ik zelf heb bereikt. Uitgebreide schouders, sterke spieren – ik heb er altijd al van gedroomd om er zo uit te zien!”

Michael, 31 jaar oud.

“Helaas heb ik een achthoekige structuur – ik ben zo dun als een stokje. Ondanks dat ik ontelbare calorieën verbruikte, kon ik geen gram aankomen! Een bezoek aan een diëtist en een magisch kruid hielp niet! Ik merkte het verschil pas na de introductie van de Mass Extreme-suppletie. Het gewicht ging omhoog, het silhouet kreeg vorm. Vandaag ziet mijn rug eruit als een vliegveld en mijn benen zien er niet meer uit als lucifers. Ik beveel het van harte aan!”

Mager, 22 jaar oud.

“Hoewel ik al een aantal jaren op de sportschool train, laat mijn uiterlijk veel te wensen over. Een ingestorte kooi, een uitpuilende buik. Ik heb verschillende vormen van training geprobeerd – cardio, gewichten, intervallen, intervallen, alles voor niets. Ik combineerde ik met diëten – calorieën rotaties en deze dingen. Ook zonder resultaat. De pech werd gebroken door Mass Extreme – ik zie er immers uit als een man, niet als een zachte verliezer! Alles is zoals het zou moeten zijn!”

Paweł, 28 jaar oud.

Massa Extreme actie

De belangrijkste taak van Mass Extreme is om ons lichaam te voorzien van de stoffen die nodig zijn om een hoge kwaliteit spiermassa op te bouwen. Zij ondersteunen de cyclus van metabolische veranderingen in ons lichaam en dragen zo bij aan de versnelling van dit proces. En zoals we allemaal weten, niets motiveert u zozeer als snelle effecten. Mass Extreme werkt vanaf de eerste tablet – de resultaten zijn al na 7 dagen zichtbaar! Kijk hoe je lichaam zal veranderen!

  • Week I – meer kracht en energie, betere focus op training, snellere regeneratie
  • Week II – meer gewicht, meer herhalingen in de serie, meer intensieve training
  • Week III – sterkte en kracht, gewichtstoename – magere spiermassa
  • Week IV – spectaculaire verschijning – sterk afgetekende spieren, evenredig V-vormig silhouet

Massa Extreme samenstelling

Mass Extrem is een echte hit! Deskundigen vergelijken de werking ervan met die van een anabole. Het enige verschil is dat Mass Extreme volledig veilig is voor ons lichaam. Het is een combinatie van de hoogste kwaliteit ingrediënten.

  • Macawortel – Voegt direct energie toe aan je training, waardoor deze effectiever is dan ooit tevoren.
  • DAA – uiterst nuttig in het proces van massabouw – zeer nuttig in het proces van massabouw spier, heeft het het effect van een zogenaamde pomp.
  • GABA-zuur – een natuurlijke groeihormoonstimulator. Het zal je spieren sterker maken – het is aan jou om te beslissen wanneer je moet stoppen.
  • Fenegriek extract – verhoogt het spiervolume. Je shirt zal uit zijn voegen barsten!
  • 5-Deoxy-Adenosylobalaminezuur – versnelt de regeneratie na de training. Het stelt u in staat om langer, vaker en effectiever te sporten.
  • PA-zuur – bewaakt het juiste verloop van de stofwisselingsprocessen die in uw lichaam plaatsvinden. Het laat het lichaam niet toe om meer calorieën te verbranden dan het krijgt.

Kijk welke effecten u kunt verwachten!

  • Spiermassatoename van 98%.
  • Meer herhalingen in de serie
  • V-vormig silhouet
  • Perfect gekrast beeldhouwwerk
  • Snellere spierregeneratie
  • Meer kracht en sterkte
  • Effectieve training
  • Hoog libido

Hoe te gebruiken?

Vergeet de chemische nasmaak van voedingsstoffen en lastige klontjes tijdens de bereiding. Geniet van de eenvoud van Mass Extreme – twee capsules per dag, twee keer per dag – dat is alles wat je moet onthouden!

Waar te koop?

De fabrikant van Mass Extreme is zich bewust van de behoeften van uw lichaam. Hij is zich er terdege van bewust dat hij met cardiotraining niet op weg is. Hij gaat uit met een online winkelaanbod. U kunt Mass Extreme bestellen zonder uw huis te verlaten – slechts één muisknop – klik.

Samenvatting

De keuze aan supplementen voor sporters is enorm. Helaas roept het optreden van de meeste van hen twijfels op. Maaltijdvervanging, voedingssupplement – zo kan de zin van hun gebruik in een notendop worden samengevat. Als je denkt dat de gainer je een inpakker zal maken – dan heb je het mis. Mass Extreme – de enige juiste oplossing voor mensen met de droom om een gespierd figuur te hebben – zal u ondersteunen bij het bereiken van uw doel.

Bron :

https://massextreme.nl/

https://wformie24.poradnikzdrowie.pl/treningi/kulturystyka/jak-zbudowac-mase-miesniowa-4-najwazniejsze-wskazowki-aa-YxwM-9U5C-QDup.html

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *