Fosfatidezuur reviews. Revolutie in de wereld van de bodybuilding!

Geduld, koppigheid en hard werken – een solide basis voor succes. Zonder hen zal je je doel niet bereiken. Je moet je in elke situatie door hen laten leiden. Elke dag, maar ook in de sport.

Succes – hard werken of geluk?

Terwijl je in het leven geluk kunt hebben – win een dozijn bubbels in Lotto en kan niet werken tot het einde van je dagen, moet je veel meer geven in de sportschool. Het uitkopen van een lidmaatschap is niet genoeg. Alleen met hard werken zal je in staat zijn om je doel – gespierd figuur – te bereiken. Regelmaat is de eerste en tegelijkertijd een van de essentiële stappen om succes te boeken – het zal door elke trainer worden bevestigd. Hoe belangrijk het ook is, het zal een goed plan zijn. Het uitvoeren van willekeurige oefeningen, niet aangepast aan de mogelijkheden van ons lichaam zal zeker niet bijdragen aan de vooruitgang.

Hoe te oefenen in de sportschool?

Hoe te oefenen in de sportschool? Een vraag van de meeste beginners. Het opleidingsplan moet niet alleen worden aangepast aan uw stage of vaardigheden, maar vooral aan het doel dat wij willen bereiken. Anders train je op reductie, en anders op massa. Training 5×5 – hiermee bouwt u indrukwekkende spieren op. Split – iets voor gevorderde spelers. Elke keer dat je een ander deel van je spieren oefent. Populaire ring – combineert de kenmerken van uithoudingsvermogen en krachttraining. Belangrijk! Vergeet niet op te warmen! Ik zou het vergeten zijn – stretchen is net zo belangrijk!

Fitnessruimte – geen effecten

In theorie lijkt het een cliché. Je koopt een pasje, houdt je aan het trainingsplan, ziet de resultaten. In de praktijk? Nou, het kan anders zijn. U moet rekening houden met het feit dat uw acties mogelijk geen resultaat opleveren. Je giet het zevende zweet uit in de sportschool, houdt de kom vast en niets. Ik denk dat je het met me eens zult zijn dat er niets demotiverender is. Wat te doen in een dergelijke situatie? Opgeven? Maak je een grapje? Een echte kerel geeft nooit op. Hij vecht altijd voor zichzelf!

Hoe kunt u uzelf helpen?

Laten we het over één ding eens zijn – je bent 100% eerlijk tegen mij. Zowel in de sportschool als in de keuken doe je je best, en toch zie je de effecten niet. Wat te doen in een dergelijke situatie? Alles wijst erop dat uw lichaam extra ondersteuning nodig heeft in de vorm van een stimulerend middel.

Rijst, kip, creatine en creatine maken je…

Is creatine de enige keuze? Helemaal niet! Het wordt langzaam maar zeker verleden tijd. Het is vervangen door fosfatidezuur. Het is dit zuur dat nu het voortouw neemt onder de sporters. Waaraan dankt het zijn populariteit? Hoe gebruik je het om de effecten te zien? Antwoorden op deze en vele andere vragen vindt u in de tekst van vandaag. Welkom!

Fosfatidinezuur – wat is het eigenlijk? Korte definitie

Deze informatie kan je van je voeten – fosfatidezuur is een fosfolipide – een vet dat de basisbouwsteen van celmembranen is. Het wordt meestal geproduceerd uit lecithine. Het vervult een aantal belangrijke functies in het menselijk lichaam. Ik zal ze niet allemaal opnoemen, ik zal me concentreren op één – belangrijk voor elke sporter. Ik bedoel de stimulatie van het mTOR pad.

Kinase mTOR – wat is het? Waar gaat het allemaal om?

Laten we professionele regels opgeven – je bent niet op een lezing, maar op een blog die je moet helpen om je dromen op te bouwen. Brede schouders, een radiator op de buik, smalle heupen – het geheel wordt aangevuld met proportionele poten. Beelddimensies? Zeker ja. Elke man streeft naar hen. Om terug te komen op het punt – wat is verdomme de hele mTor kinase? Het is een enzym dat je zal helpen je doel te bereiken – zie hierboven. Maar als het niet afgaat, zit je in het zwart. Daarom is het zo belangrijk om het op het juiste niveau te houden. Hoe doe ik dit? Het antwoord is vanzelfsprekend. Niet zonder reden is fosfatidinezuur de held van de toetreding van vandaag. Het kan zeer nuttig zijn in de strijd om de spieren. Belangrijk! Er zijn studies over!

Kinase mTOR – wat moet je nog meer onthouden?

Als je denkt dat fosfatidinezuur de truc zal doen – dan heb je het mis. Het juiste niveau van mTor kinase hangt af van vele factoren. Een evenwichtige voeding, voldoende aanvoer van macrovoedingsstoffen – dat moet je niet vergeten! Ik zal je niet verbazen als je schrijft dat je eerst voor eiwitten moet zorgen – basis spieropbouw. Waar te zoeken? Vlees, eieren, vis, peulen, gefermenteerde melkproducten – bronnen die als gezond worden beschouwd. Het consumeren van koolhydraten is net zo belangrijk – ze zullen je beschermen tegen het uitputten van je spierglycogeenreserves! Hoe zit het met vetten? Wat kan ik schrijven – wees voorzichtig om niet te overdrijven. Hun inname nauwgezet controleren. Talrijke wetenschappelijke studies hebben aangetoond dat ketogene (vetrijke) diëten een schadelijk effect hebben op de activering van mTor.

Fosfatidinezuur in het licht van studies

Deze baanbrekende ontdekking schokte de wetenschappelijke wereld – de specialisten begonnen hard te werken. Af en toe verschijnt er wat onderzoek. Wat was het mogelijk om vast te stellen? U weet het antwoord zo meteen! Ik wil graag de resultaten van een proef van Jordan M Joy – een zeer bekende persoonlijkheid uit de wereld van kennis en sport – met u delen. Het experiment vond plaats in 2016 – een groep van 18 krachttrainers werd verzameld: sommigen namen fosfatidinezuur (750 mg per dag) en anderen placebo. De resultaten overtroffen de verwachtingen van de initiatiefnemer. Kijk naar de resultaten van lipidensupplementen!

  • Verhoging van de droge spiermassa – 2,4 kg! Dit is een zeer goed resultaat voor 8 weken. Temeer daar de deelnemers 1,3 kg vet tegelijk verloren.
  • Uitstekende kracht en uithoudingsvermogen

Fosfatidinezuur – hoe werkt het?

  • Het bouwt spieren op – het stelt u in staat om in korte tijd spectaculaire winsten te boeken.
  • Het verhoogt de anabolisme op een natuurlijke en veilige manier.
  • Regelt de pH-waarde in de cellen
  • Verhoogt het uithoudingsvermogen – stelt u in staat om vaker en effectiever te trainen.
  • Snellere spierregeneratie

Belangrijk!
Fosfatidinezuur wordt zeer goed geabsorbeerd – het werkt 30 minuten na inname!

Fosfatidinezuur – waar te zoeken?

Hoewel fosfatidinezuur in het buitenland zeer populair is, staat het in Polen nog in de kinderschoenen. Er is nog steeds een tekort aan supplementen die het bevatten – en ook al is het mogelijk om er een te vinden, de dosis schreeuwt om wraak voor de hemel. Om van het gebruik ervan te profiteren, moet dezelfde concentratie worden gebruikt als in de bovengenoemde studies – 750 mg. Anders zullen we de resultaten niet bereiken. We zullen tijd en geld verliezen.

Mass Extreme
Supplement met een optimale concentratie fosfatidezuur! Aanbevolen door bodybuilders – aanbevolen door Tomasz Kornalewski – multimedia!

Fosfatide zuur prijs. Hoeveel gaat het kosten?

Fosfatidezuur heeft de Poolse bodybuildingmarkt volledig gerevolutioneerd. Zoals ik al eerder zei, vindt u het slechts in een paar producten. Mass Extreme lijkt de meest aan te bevelen maatregel – meer informatie hierover vindt u op het internet. Ook producten die online in populaire sportwinkels worden verkocht, verdienen uw aandacht – het is de moeite waard om kennis te maken met hun aanbod.

Fosfatidinezuur – veiligheid

Veel mensen vragen zich af of het gebruik van fosfatidinezuur wel veilig is. Om eerlijk te zijn, ben ik helemaal niet verbaasd. Het doet me denken aan populaire anaboliciden, die een betreurenswaardig effect kunnen hebben – wat ik schrijf is meer dan zeker! Hoe verhoudt dit zich tot de lipide die in de inscriptie van vandaag wordt besproken? Gelukkig heb je geen reden om bang te zijn. Tot nu toe zijn er geen negatieve effecten gemeld van het gebruik van fosfatidinezuur. Kortom, het ziet er veelbelovend uit! Laten we hopen dat het zo blijft!

Samenvatting

Fosfatidinezuur verhoogt het mTor-niveau, wat resulteert in een verhoogde eiwitsynthese – snellere toename van magere spiermassa – verbetering van de lichaamsparameters. In combinatie met een uitgebalanceerd dieet en regelmatige training kan het echt spectaculaire resultaten opleveren. Probeer het en je zult het zelf zien!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *